SlotForum banner
1 - 9 of 9 Posts

·
Registered
875 Posts
Tengo varios Porsche más pero son bastantes corrientes.
Tal vez estos tres, no lo son tanto. Ignoro si se llegaron a comercializar fuera de aquí (GDSLOT tiene uno).

I have several other Porsche but they are quite ordinary.
Perhaps these three, they are not so much. I do not know if they were marketed outside of here (GDSLOT has one).

280503

280504

Salut
Frederic

·
Registered
875 Posts
Tengo estos 962 en el cajón de pendientes de reparar.
Tienen la particularidad de que la guía es libre. Gira 360 grados.

I have these 962 in the drawer pending repair.
They have the peculiarity that the guide is free. Rotate 360 degrees.

Salut
Frederic

280562

·
Registered
875 Posts
Gracias por tu respuesta matthew. No pensé que eran coches habituales porque es raro verlos por ningún foro o blog.
Wankel Ickx: El 2962 no sé si llegará, pero el 2000 a nivel coloquial sí que llegó (aporte #26). Al llamarse "911 GT1 Milenium" y llevar el número 2000, en algunos foros se le llamaba "2000", supongo que para ahorrar teclado.

Thanks for your answer matthew. I did not think they were common cars because it is rare to see them in any forum or blog.
Wankel Ickx: I don't know if 2962 will arrive, but 2000 at a colloquial level did arrive (contribution # 26). Being called "911 GT1 Milenium" and bearing the number 2000, in some forums it was called "2000", I suppose to save keyboard.

Frederic

·
Registered
875 Posts
So, I read that as, 'Frederic, your 2962 Porsches...' and thought, shoot! How many??
I blame the toluene.😜
Releyendo el tema, me doy cuenta que interpreté mal la traducción. Lo siento.Wankel Ickx. Como dices, debe ser el Tolueno
Rereading the subject, I realize that I misinterpreted the translation. Sorry Wankel Ickx. As you say, it must be the toluene
Frederic

·
Registered
875 Posts
¿Sabíais que cuando apareció la primera unidad el Porche 911, se llamaba 901? Era un 901 de seis cilindros y el 902 llevaba cuatro.
Pero apareció Peugeot reclamando que poseía los derechos legales de todas las secuencias de números de tres dígitos con un cero en medio en Francia.
Porsche cambió el "0" por el "1" y así apareció en 1964 la leyenda del 911.
Como a veces ocurre, buscas una cosa y encuentras otra, como este artículo con muchas curiosidades sobre los diferentes nombres y sufijos de los vehículos Porsche
AQUI.

Did you know that when the first unit appeared, the Porche 911, it was called 901? It was a six-cylinder 901 and the 902 had four.
But Peugeot appeared claiming that he owned the legal rights to all three-digit number sequences with a zero in the middle in France.
Porsche changed the "0" to "1" and thus the legend of the 911 appeared in 1964.
As sometimes happens, you look for one thing and find another, like this article with many curiosities about the different names and suffixes of Porsche vehicles HERE.

·
Registered
875 Posts
This is a Fly Porsche 917K in Gulf livery. I bought this car unboxed and a quick Internet search has provided no information of the 1:1 car with this racing number.
Desconozco el tema de este tipo de coches, pero un búsqueda rápida me ha dado este resultado.
¿24 horas de Spa 1970. Siffert?

I do not know the subject of this type of car, but a quick search has given me this result.
24 hours of Spa 1970. Siffert?

Frederic

1 - 9 of 9 Posts