Hi
I am writiing in Danish, because it look like that this topic is related to danish persons
Jeg er selv startet med Scalextric for ca. 6-8 måneder siden med en c7042 - opdateret med den seneste firmware og den seneste version af SSDC. Jeg bruger dog min SSDC på min Mac via paraelles. Det fungere udemærket sammen, dog jeg har haft enkelte udfordringer med, at få parret håndkontrolleren sammen med bilen, men det er blevet løst nu. Gør også brug af pacecar, da det er lidt sjovere, at køre imod nogle andre biler.
Har dog den enkelte udfordring med, at nogle gange kører bilen afsted, selvom at man ikke har trykket "spedderen" i bund.
Min bane er vel. ca. 10 meter lang, hvor jeg også har fået lavet en pitlane, hvor jeg har Scalextric´s pitlane "computer" tilsluttet.
Min interesse er primært LeMan´s biler, men er begyndt, at se på enkelte formel 1 biler.
Beklager, at jeg missede det med klubben, der kun var analog, det havde jeg ikke lige opfattet, da jeg så på deres hjemmeside.
Er selv begyndt, at kigge efter, at få nogle andre dæk på enkelte af mine biler.
Det er fedt, at der er andre her i Danmark, der også kører med disse biler. Har ikke vist interesse for klubben i Ølstykke, da jeg stadigvæk nok er nede på et rimeligt lavt niveau, når det gælder racing.
Håber, at høre fra andre danskere, der nyder denne sport.