SlotForum banner

Od słabej jakości do żałosnej jakości. Scalextric obejmuje rzemieślników

15K views 132 replies 42 participants last post by  GRUNZ  
#1 ·
Rzemieślnicy to słowo klucz marketingu od kilku lat. Rzemieślniczy chleb, rzemieślniczy ser, rzemieślnicza ceramika, rzemieślnicze cokolwiek innego możesz wymyślić. Jeśli chodzi o produkty spożywcze, to delikatny sposób dla firmy, aby powiedzieć swoim klientom, że idzie na skróty, zatrudnia tanich niewykwalifikowanych pracowników, a w konsekwencji jej produkty są do bani i prawdopodobnie będą miały wady.

Mimo że nie widziałem jeszcze tego słowa użytego w żadnej z żałośnie słabych kampanii marketingowych Scalextric, z pewnością to tylko kwestia czasu.
Zobacz wystawę 1 poniżej.

WTF?! Ramy okienne malowane przez rzemieślników?

@Simon. Proszę wdrożyć jakąś formę kontroli jakości dla swoich samochodów. Stały się niesmiesznym żartem. Nie trzeba dodawać, że ten nowy Scalextric Holden, który dziś dostarczył listonosz, zostanie zwrócony.
 
#8 ·
Cześć,
obawiam się, że to nie odosobniony problem. Zamówiłem mojego Holdena Commodore Bathurst Winner 1990 z Wielkiej Brytanii. Samochód musiał przejść przez odprawę celną UE, więc trudno byłoby złożyć reklamację. Lakier to katastrofa, czarna farba miała pęcherzyki i łuszczyła się miejscami. Jestem modelarzem, więc sam to naprawiłem. To mój pierwszy samochód "Scalextric Made in Vietnam" i jakość jest naprawdę katastrofalna w porównaniu do produkcji chińskiej. Nie wiem, czy Scalextric przeniósł całą produkcję do Wietnamu, czy tylko jej część, ale jeśli to się utrzyma, nigdy więcej nie kupię samochodu Scalextric.
 
#13 ·
Witaj,
Obawiam się, że to nie odosobniony problem. Zamówiłem mojego Holdena Commodore Bathurst Winner 1990 z Wielkiej Brytanii. Samochód musiał przejść przez odprawę celną UE, więc trudno byłoby złożyć reklamację. Lakier to katastrofa, czarna farba miała pęcherzyki i łuszczyła się miejscami. Jestem modelarzem, więc naprawiłem to sam. To mój pierwszy samochód "Scalextric Made in Vietnam" i jakość jest naprawdę katastrofalna w porównaniu do produkcji chińskiej. Nie wiem, czy Scalextric przeniósł całą produkcję do Wietnamu, czy tylko jej część, ale jeśli to się utrzyma, nigdy więcej nie kupię samochodu Scalextric.
Przestałem być członkiem kilka lat temu i przestałem kupować nowe modele, szkoda, ale 50 funtów za jakość poniżej standardu naprawdę się nie opłaca.
 
#11 ·
Wspaniale jest widzieć, jak pozwolili 8-latkowi biegać po fabryce z korektorem w płynie. Następne w kolejce paski prędkości Sharpie. Mówiąc serio, jak to jest do zaakceptowania? Odrzuciłbym Hot Wheels za 2 dolary, gdyby był tak lekceważąco wykończony. Ten samochód jest wyprzedany w przedsprzedaży w większości miejsc w Australii, więc prawdopodobnie będzie to wspaniały bałagan dla naszego dystrybutora Southern Models.
 
#14 ·
Tak, lub wypuścić zwycięzcę Bathurst 1000 WTCC #10, lub słynny (w Australii) #05, oba malowania Brock Mobil prawie takie same jak wariant Spa. Oba wyprzedadzą się w Australii (Nazwisko Peter Brock, marka Holden i lokalizacja Bathurst użyte razem, to jak mnożnik w grze), #10 jako zwycięzca Bathurst i WTCC powinien dobrze się sprzedać w Europie.

Mój zwycięzca Bathurst z '90 HRT również miał kilka drobnych problemów z brakiem przyczepności 'owijki' na liniach zamknięcia, ja również wyciągnąłem umiejętności modelowania i wyczyściłem go. Zawsze zamierzałem użyć tego samochodu, więc bez problemu, ale jako samochód kolekcjonerski nie był wspaniały.
 
#16 ·
Czerwony pasek z tyłu też nie wygląda dobrze. Nie jestem pewien, czy to kwestia światła, czy problemów z lakierem, ale cała strona samochodu wygląda słabo.
Częściowo to kwestia oświetlenia. Dekoracja wydaje się być niskiej jakości drukowaną kalkomanią z niewystarczającą warstwą lakieru bezbarwnego, aby pozostawić gładką powierzchnię, więc niedoskonałości powierzchni odbijają światło w różnych kierunkach. Na zdjęciu wygląda to trochę gorzej niż w rzeczywistości, ale to niewiele mówi.

Teraz nie kupuję wielu samochodów Scalextric, ale te kilka, które miałem w ciągu ostatnich kilku lat, miały wady, choć znacznie mniej poważne niż ten Holden. Kupuję je z zamiarem znacznej modyfikacji do wyścigów, więc niechętnie akceptuję małe wady i w tym tkwi problem. To my. My, ja, nadal kupujemy ten drogi szajs. Dopóki tego nie przestaniemy robić, Scalextric nie ma powodu, by produkować coś wyższej jakości.


Czy tylny nadkole ma kształt jajka? Może to tylko moje oczy.
Jest trochę w kształcie jajka, ale z założenia, a nie ze względu na słabą produkcję. Jestem z tego zadowolony i zakładam, że kształt jest w miarę dokładnym odwzorowaniem prawdziwego samochodu.


Mam nadzieję, że Simon będzie mógł wnieść wkład w ten wątek, aktualizując informacje na temat kontroli jakości i tego, czy Scalextric ponownie wyda samochód z lepszym malowaniem w przyszłości, ponieważ jest to popularny model.
Podziwiam twój optymizm, ale go nie podzielam. Słyszałem już zbyt wiele banałów Simona, a jednak nic się nie zmienia. Nie wierzę, że kiedykolwiek się to stanie.


Zastanawiałem się dwa razy przed rozpoczęciem tego wątku, z powodu podanego wcześniej. Ja i inni tacy jak ja nadal kupujemy produkty Scalextric, nawet wiedząc, że prawdopodobnie będą wadliwe. Jesteśmy głupcami. To nasz zwyczaj pozwala Scalextric na dalszą produkcję tandetnych towarów. Jesteśmy uzależnieni, którzy są fachowo rozgrywani. To niemoralne, ale takie jest życie.
 
#43 ·
Ja i inni tacy jak ja nadal kupujemy produkty Scalextric, nawet wiedząc, że prawdopodobnie będą wadliwe. Jesteśmy głupcami. To nasz zwyczaj pozwala Scalextric na dalszą produkcję tandetnych towarów. Jesteśmy uzależnieni, którzy są fachowo wykorzystywani. To niemoralne, ale takie jest życie.
Amen do tego!
 
#17 ·
Naprawdę chciałem kupić najnowszy bolid F1 BRM z lat 60., ale nadal używają figurki grubego kierowcy i oczekują za niego prawie 60 funtów. Wiem, że Pendle sprzedaje figurkę Jima Clarka do Lotusa 25, którą prawdopodobnie można by zaadaptować z głową Grahama Hilla od Immense Miniatures, ale wtedy cena zbliża się do 70 funtów. Więcej niż jestem gotów zapłacić!

John
 
#18 ·
Powiedziałbym, że samochody z Wietnamu są słabym punktem pod względem kontroli jakości. Dwa, które miałem, oba miały wyraźne problemy.

Wszystkie najnowsze samochody wyprodukowane w Chinach, które dostałem, bardzo mi się podobały. Samochody klubowe z efektem brudu to wysoki poziom i lata świetlne od jakości z Wietnamu.
 
#22 ·
Patrząc na zdjęcia od Davida i Paddy'ego, wygląda na to, że ktoś w ostatniej chwili zdał sobie sprawę, że obramowanie okna ma zły kolor i postanowił poprawić to w najgorszy możliwy i najtańszy sposób. Oryginalne zdjęcia z premiery od Scalextric pokazywały samochód z czarnym obramowaniem okien, co choć poprawne w niektórych wersjach samochodu, jest błędne dla tego. Jeśli przyjrzysz się uważnie, poza dziecinnym przemalowywaniem, możesz zobaczyć czarne obramowanie na obu zdjęciach.
 
#25 ·
Nazywanie tego 'rzemiosłem' jest zbyt łagodne dla tego, czym to jest, i obraźliwe dla rzemieślników. Chodzi tylko o dbanie o interesy lub ich brak. Tak, niektóre modele Scalextric wydają się lepiej przechodzić proces realizacji koncepcji niż inne. Moim wrażeniem jest, że Hornby stało się zbyt szybkie i gwałtowne w swoich wydaniach i przeceniają swoje możliwości. Wydają się mierzyć swój sukces (lub brak sukcesu) pod względem przyspieszonej objętości? To wszystko sprowadza się do słabego i niespójnego zarządzania w ich firmie. Ktoś powinien wziąć odpowiedzialność i wziąć się w garść. Kupiłem tylko Forda Mustanga 350 GT w zeszłym roku (w zeszłym miesiącu) i jestem zadowolony z mojej szansy w odniesieniu do tego, czym to ma być i jest. Jak długo będą tak dalej?
 
#26 ·
Ostatnie, które kupiłem, były takie same, naprawdę słaba kontrola jakości, klub Scalextric stał się do niczego, warunki uległy erozji. Ceny wciąż rosną. Nie kupiłem samochodu Scalextric od około 9 miesięcy. Nie zawracam sobie głowy odnawianiem członkostwa w klubie, nie widzę, żebym miał od nich znowu kupować. Wstyd im za pogardę, jaką okazują swoim klientom :mad:
 
#27 ·
Gdzie jest WI, kiedy go potrzebujemy, czy jest na wakacjach... @Wankel Ickx potrzebujemy cię
Co do cholery? "Potrzebujesz" mnie? Chociaż to prawda, że ostatnio malowałem ramy okienne, nie zamierzam naprawiać tego amatorstwa!

To wszystko sprowadza się do słabego i niespójnego zarządzania w ich firmie.
Hmmm. Myślę, że bardziej chodzi o to, że Hornby jest napędzane przez cenę akcji, a wietnamska fabryka chce osiągnąć jakiś cel "wysłanych jednostek" w celu utrzymania kontraktu.

Żadna z tych rzeczy nie jest dobra. 😟