SlotForum banner
61 - 80 of 133 Posts
Hier in NZ samochody Scalex często kosztują tyle samo, co samochód Slot.it. Nie widziałem 3 stron z rzędu z mniej niż pozytywnymi komentarzami na temat samochodów Slot.it. Wygląda na to, że ktoś ma problem do naprawienia.
Czy kiedykolwiek przyglądałeś się licznym wątkom na temat problemów z procesem "rejestracji" Slot.it dla kontrolerów, chipów cyfrowych i innych rzeczy?
To na nowo definiuje "plug and play", ale nie w dobrym sensie.

Joel
 
Czy kiedykolwiek przyglądałeś się licznym wątkom dotyczącym problemów z procesem "rejestracji" Slot.it dla kontrolerów, chipów cyfrowych i innych rzeczy?
To na nowo definiuje "plug and play", ale nie w dobrym sensie.

Joel
Nie, nie przyglądałem się. Nie jestem biegły w cyfrowym.
 
Również nie jestem biegły w sprawach cyfrowych, ale uważam, że można dobrze zrozumieć, jak producenci reagują na problemy, gdy dotyczą one sprzętu lub oprogramowania, których użytkownik nie może naprawić, jak w przypadku problemów z samochodami. Z tego powodu czytam niektóre wątki cyfrowe.
 
Discussion starter · #65 ·
Czy Hornby ogłosi, kiedy można spodziewać się poprawy?.
Wysoce nieprawdopodobne. Jakość jest tak słaba od tak dawna, że ​​jeśli naprawdę poważnie myślą o wdrożeniu bardziej rygorystycznego reżimu kontroli jakości, zobaczylibyśmy oznaki poprawy już teraz. Zamiast tego dostajemy tylko to samo stare „ciężko pracujemy”, aby się poprawić.

Bardziej prawdopodobne jest to, że sprzedają wystarczającą liczbę zestawów, samochodów i pociągów, aby zadowolić księgowych, a co za tym idzie, nie mają zachęty finansowej do dokonania inwestycji potrzebnych do wdrożenia skutecznej kontroli jakości. Sprzedają x jednostek, y jest zwracanych z wadami, ale x-y to wciąż bardziej opłacalny model biznesowy niż x minus koszt kontroli jakości.
 
Discussion starter · #67 ·
Nie od Scalextric.

Dostałem zamiennik od Jadlam, który jest lepszy, ale daleki od ideału. Ramy okienne są pomalowane w sposób akceptowalny i z daleka samochód wygląda dobrze, ale nie przejdzie bliskiej inspekcji. Jest kilka drobnych wad w kalkomaniach, jedno duże zagięcie i mnóstwo małych drobinek kurzu uwięzionych w warstwie lakieru bezbarwnego. Gdybym kupił go jako model wystawowy, zwróciłbym go, ale kupiłem go do modyfikacji i wyścigów, więc zniosę jego wady.

Z pewnością nie oczekuję, że Hornby lub Simon przyjdą tutaj i dadzą nam coś innego niż to samo stare "traktujemy tę kwestię bardzo poważnie. Załatwimy to". Tak, tak, tak. Słyszałem to wszystko już wcześniej.

Cztery zdjęcia jako dowód moich obserwacji. Tak, to zbliżenia i wady nie są zauważalne, gdy samochód pędzi po torze, ale nie o to chodzi. I pamiętajcie, że to zamiennik i lepiej wykończony niż jego poprzednik.

Dziura w kalkomanii.

Image


Zagięcie.

Image


Mała dziura w kalkomanii i warstwie lakieru bezbarwnego, z której byłby dumny mój dwuletni wnuk.

Image


Pył i brud uwięzione w farbie/warstwie lakieru bezbarwnego.

Image
 
Discussion starter · #71 ·
Nie staję po niczyjej stronie, ale kto produkuje lepiej za tę samą cenę lub mniej?
Czy sugerujesz więc, że to akceptowalne, ponieważ jest tanie? Głupie pytanie. Nie ma znaczenia, jaka jest cena, liczy się to, że to, co jest sprzedawane, jest zgodne z projektem i reklamą. Został zaprojektowany tak, aby miał kalkomanie, więc kalkomanie nie powinny mieć dziur. Został zaprojektowany do malowania, więc farba powinna być nakładana w czystym środowisku. Jeśli cena nie wystarczy na czystą fabrykę lub prawidłowe nakładanie kalkomanii, to nie powinno być zaprojektowane tak, aby miało kalkomanie lub było malowane.

Jeśli kupiłeś hamburgera z McDonalda i byłby zimny, ponieważ jego cena nie wystarczyłaby na utrzymanie go w cieple, czy zapytałbyś, kto produkuje lepiej za tę samą cenę lub mniej, czy też byś narzekał?

Coś jest albo zbudowane zgodnie z projektem i reklamą, albo nie. Zbyt często samochody Scalextric zawodzą w obu przypadkach.
 
Gdybym zwrócił każdy produkt McDonalda, który nie odpowiadał obietnicy reklamy, nigdy nie jadłbym w McDonaldzie.

Wszystko kręci się wokół ceny.

Nie wiedziałem, że Carrera jest tak przystępna cenowo jak Scalextric, a samochody, które naśladują, nie mają żadnej atrakcyjności.

Jak powiedziałem, niczego nie usprawiedliwiam, tylko staram się lepiej zrozumieć komentarze innych.
 
Hot Wheels konsekwentnie radzą sobie lepiej z produktem za 2 AUD. Carrera jest w Australii prawie o 20% tańsza niż Scalextric i ma znacznie lepszą jakość wykończenia i trwałość. Co więcej, generalnie nie trzeba wymieniać całego osprzętu jezdnego w Carrera, aby jeździła płynnie, chociaż opony Carrera na moim torze są do bani.
Może jeśli Scalextric podniesie cenę jeszcze bardziej i zacznie produkować w jeszcze tańszym miejscu, wszystkie ich problemy zostaną rozwiązane?
 
Nie od Scalextric.

Dostałem zamiennik od Jadlam, który jest lepszy, ale daleki od ideału. Ramy okienne są pomalowane w zadowalający sposób i z daleka samochód wygląda dobrze, ale nie przejdzie bliskiej inspekcji. Jest kilka drobnych wad w kalkomaniach, jedno duże zagięcie i mnóstwo małych drobinek kurzu uwięzionych w warstwie bezbarwnej. Gdybym kupił go jako model wystawowy, zwróciłbym go, ale kupiłem go do modyfikacji i wyścigów, więc będę żył z jego wadami.

Z pewnością nie oczekuję, że Hornby lub Simon przyjdą tutaj i dadzą nam coś innego niż to samo stare "traktujemy tę kwestię bardzo poważnie. Zostanie to załatwione". Tak, tak, tak. Słyszałem to wszystko już wcześniej.

Cztery zdjęcia jako dowód moich obserwacji. Tak, to zbliżenia i wady nie są zauważalne, gdy samochód pędzi po torze, ale nie o to chodzi. I pamiętaj, że to zamiennik i lepiej wykończony niż jego poprzednik.

Dziura w kalkomanii.

View attachment 406221



Zagięcie.

View attachment 406222



Mała dziura w kalkomanii i bezbarwnej powłoce, z której byłby dumny mój dwuletni wnuk.

View attachment 406224



Pył i brud uwięzione w farbie/bezbarwnej powłoce.

View attachment 406230
Czy to zupełnie nowy z zaplombowanego pudełka, czy też jest to zwrot Jadlam, który został pokryty bezbarwną powłoką przez jego pierwszego właściciela?

Czy twój pierwszy był pokryty bezbarwną powłoką?
 
Wszystko to wyraźnie doszło do punktu, w którym czyny mówią głośniej niż słowa w przypadku Scalextric. Tak, mogą wyprodukować przyzwoity model, a to na wyższym poziomie tego, co dzisiaj uchodzi za „uczciwą cenę”, a mój ostatni Shelby Mustang 350 GT w czymś przypominającym Guardsman Blue z lat 60. jest dobrym przykładem, ale nie o to chodzi. Wraz z nadejściem sprzedaży i dystrybucji online, i to nie tylko w przypadku samochodów na sloty, „rynek” z wieloma markami produktów zmienił się nie do poznania. Tutaj, w Wielkiej Brytanii, w dużej mierze zniknęły nasze tradycyjne „High Streets”, jakie kiedyś znaliśmy, a wraz z nimi wspierały one niektóre butikowe sklepy z modelami w prawie każdym miasteczku targowym. Zamiast nich mamy internetowe magazyny przemysłowe, obniżoną konkurencję cenową, a producenci teraz „idą bezpośrednio” (choć po wyższej „sugerowanej cenie detalicznej”) i z klientami końcowymi zachęcanymi do „zamawiania w przedsprzedaży” najnowszych modeli i malowań oraz „kupowania teraz, podczas gdy zapasy trwają” i to wszystko w odniesieniu do często nawet rocznych terminów realizacji i to wszystko z niewielką lub żadną „informacją mechaniczną”, a w przeciwnym razie przez odniesienie do rysunku i wrażeń artysty po dopasowaniu i wykończeniu pod względem tego, jak gotowy produkt pojawi się. Dajcie takim jak „Scalextric”, jak się to dziś wydaje, zbyt wiele swobody, i tak, „poluzuje się”, ale mimo to uda mu się powiesić. W przeciwnym razie, tak, mamy wspaniałych artystów, inżynierów i techników, ale czy mamy wystarczające umiejętności zarządzania i doświadczenie, aby skutecznie wykorzystać cały ten „talent”, i to w rejestrze, który nie jest fałszywy, wprowadzający w błąd lub w inny sposób niezgodny z oczekiwaniami w tym, co uchodzi za „prawdę”, która wydarzenia znajdują przez skrzynkę pocztową? Osobiście nie sądzę, aby .gov.uk, które umieszcza „Trading Standards” i, w tym przypadku, skargi na sprzedaż na odległość według opisu, w przytłoczonych kontrolach „władz lokalnych” i ściganiu, było motywowane politycznie lub odpowiednio wyposażone. Ludzie tacy jak Jeff Besoz tego świata niewątpliwie lubią to w ten sposób i odpowiednio lobbują i wspierają nasze polityczne przekonania. Zamiast tego nasza długo cierpiąca ludność jest uwarunkowana, aby „robić i naprawiać” i zasadniczo STFU, a wszystko to jest niewątpliwym szaleństwem. Z drugiej strony lata 60. i 70. nauczyły nas, że nigdy nie uda nam się zaistnieć jako samodzielny naród produkujący samochody. Który naród jest teraz i brak „zachodniej” wojny podczas mojego życia (do dziś) informuje o tym jako o dobrej rzeczy. W przypadku samochodów na sloty mamy przynajmniej Włochów, Hiszpanów, Niemców i Francuzów oraz Austriaków jako naszych przyjaciół i blisko domu, a teraz pokazują nam, jak to się robi. Jako „Anglik” nie jestem dumny z tego, że to wszystko mówię lub informuję, ale tak jest, i musimy głosować naszymi portfelami (dawniej znanymi tutaj jako „portfele” - ale coraz bardziej jak „Wallace i Gromits”).
 
...ogólnie rzecz biorąc, nie trzeba wymieniać całego podwozia w Carrerze, aby jazda była spójna, chociaż opony Carrera na moim torze są do bani.
To ich najgorsza zbrodnia - brak przyjęcia piast w standardzie euro.

Ostatnio odebrałem kilka M1 i stwierdzenie, że są całkiem AF i dobrze wykończone, jest niedopowiedzeniem. I nie zapominajmy, naprawdę nie lubię Beemerów.

Przy cenach, jakie pobiera Carrera, nie mam problemu z włożeniem tylnego końca Slot It i poczuciem, być może, nadchodzącego Astona lub Porsche. 🤔

Tak czy inaczej, to, że potrafią robić piasty wciskane bez radełkowania osi, powinno być czymś, co Margate dokładnie przestudiuje i natychmiast skopiuje (sic), myślę.
 
Discussion starter · #79 ·
Czy to jest fabrycznie nowe z zaplombowanego pudełka, czy też jest to zwrot Jadlam, który został polakierowany przez pierwszego właściciela?
Czy twój pierwszy egzemplarz był polakierowany?
Było fabrycznie nowe, wciąż zapieczętowane z fabryki. Pierwszy był równie zły, ale miał też źle pomalowane pędzlem ramy okienne.
 
Przykro mi, ale to wszystko blednie w obliczu faktu, że dodali ogromny wyrostek z tyłu nadwozia w BRM P57.
Przynajmniej twój samochód miał w przybliżeniu właściwy kształt, David!!
Niewybaczalne.
Andi
 
61 - 80 of 133 Posts