SlotForum banner

Slot Car-Union: Perspectief Nodig

1.1K views 20 replies 12 participants last post by  Henri  
#1 ·
Constructieve post hier. Probeer niemand onder de bus te gooien.
Gewoon op zoek naar perspectief / gedeelde ervaring.

Ik heb op 21/3 een paar auto's besteld bij SCU.
Ze stellen dat bestellingen binnen 24 uur na ontvangst van de betaling worden verzonden.
PayPal-fondsen zijn door hen op dezelfde dag bevestigd als waarop ik bestelde.
Ik heb een paar berichten binnen hun website gestuurd voor een update.
Het is 8 dagen geleden en ik heb geen antwoord gehoord.

Heb in het verleden verschillende dingen bij hen besteld en ben tevreden met hun producten / diensten.

Gewoon benieuwd naar mogelijke reden(en) / gedeelde ervaringen voor hun "radiostilte".

Zijn ze op vakantie?
Alle ideeën / feiten zouden zeer op prijs worden gesteld.

Met vriendelijke groeten!

#2 ·
Hun service is altijd voorbeeldig geweest, maar ik woon dan ook in Frankrijk. De levering duurt meestal tussen de twee en drie dagen. Ik kan geen commentaar geven op het gebrek aan reactie, want ik heb ze nog nooit hoeven te contacteren, de spullen komen gewoon aan zoals besteld.

Ik wou dat ze hun website niet steeds opnieuw zouden ontwerpen. Hoe meer ze veranderen, hoe overladen en trager ze wordt.

Ik hoop dat het voor u in orde komt.

#3 ·
We bestelden een lading Ortmann-banden van Denys bij Slot Car Union en ze arriveerden op tijd. Ik bestelde een tijdje geleden een auto en het duurde ongeveer 10 dagen voordat deze in het VK arriveerde. Ik ben niet op de hoogte van problemen. Blijf proberen - hij is een fatsoenlijke man en komt zijn beloften na.

#5 ·
Ik was de persoon waarnaar de heer Modifier verwees, ik bestelde een hele selectie Ortmann-banden voor onze nieuwe Carrera GT3 clubklasse. Ervan uitgaande dat alles wat u bestelde op voorraad was (onze banden waren het niet), maar Slot Car Union hield me op de hoogte en ik was bereid te wachten, maar alles kwam op tijd aan en we hebben de nasleep van de Brexit te verwerken!!!

• Like
Reactions: Ovid
#6 ·
Waarschijnlijk erg trage verzending.
Het Duitse bedrijf waar ik zaken mee doe, is DHL. Pakketten hebben de neiging om zich aan hun kant op te hopen totdat er een container vol is. Dan is het de Amerikaanse douane.
Benieuwd of je met tarieven wordt belast wanneer het door de douane gaat.

#7 ·
Ik wacht tot ze eerst adviseren wanneer ze ze hebben verzonden.
Ik heb goede ervaringen met hun internationale vervoerder.
Laat het je weten als ik met tarieven te maken krijg.
Ik probeer mijn bedrijf uit te breiden naar alle voormalige dealers van wie ik heb gekocht.

#8 ·
Grensoverschrijdende handel lijkt meer dan ooit overgeleverd te zijn aan de waan van de politieke clownsklassen.

Met onze metaforische vingers gekruist, vuren we onze slottery-bestellingen af in het interweb en moeten dan noodzakelijkerwijs alles vergeten tot die gelukkige dag waarop plotseling onze postbode, bezorgdrone, arriveert met een reikhalzend uitgekeken verpakt genoegen van ver...

De gevolgde bezorgroute van Slot Car Union naar mij in Republican Wild West Cork lijkt altijd via een paar dagen wachten in een mysterieus pakketcentrum ergens in Noord-Frankrijk te gaan (Gallische schouderophaling).

#10 ·
Bestellingen uit het buitenland zijn totaal wisselvallig als je door de Britse douane wordt bestolen. Ik heb één auto uit Australië gehad die niet werd getroffen en een bestelling van drie auto's uit de VS die niet werd getroffen.
En als je wel wordt getroffen, dan rekent de Post, van alle organisaties, een 'Handling Charge' en ze voegen NIETS toe aan de waarde! De wereld is gewoon mega-hebzuchtig geworden. :mad:

#17 ·
Ik heb momenteel ook wat problemen, slotcar-union.com heeft mijn bedrag ontvangen.. de website geeft echter "wachten op overschrijving" aan. Ik ontvang geen mail over track en trace en reageer niet op vragen via mail of webserver.. we zijn nu 8 dagen verder en Frankrijk / Nederland is geen probleem qua verzending.. zou binnen 3 dagen moeten lukken.