SlotForum banner
21 - 40 of 41 Posts

·
Registered
200 Posts
Discussion Starter · #21 ·
gelieve uw probleem te adresseren aan slot.it. Ze hebben een uitstekende service.
Hall-sensor probleem is alleen bij foutieve meldingen in tijdregistratie of pit-modus en voor zover ik weet geen invloed op de afstandscontrole over de auto.
Zelf heb ik hier nooit problemen mee, maar mijn baan is ook niet zo groot, 7 bij 4 meter.

·
Registered
200 Posts
Discussion Starter · #22 ·
please address your problem to slot.it. They have an excellent service.
Hall sensor problem is only with erroneous messages in time registration or pit mode and as far as I know have no influence on the distance control over the car.
I never have a problem with this myself, but my track is not that big , 7 by 4 meters.

·
Registered
51 Posts
[QUOTE = "Henri, publicación: 2484605, miembro: 80073"]
please dirija Problema Su A slot.it . Tienen un excelente servicio.
El problema del sensor Hall es solo con mensajes erróneos en el registro de tiempo o en el modo de boxes y, hasta donde yo sé, no tienen influencia en el control de distancia sobre el automóvil.
Yo nunca he tenido problemas con esto, pero mi pista no es tan grande, de 7 por 4 metros.
[/ CITA]
el sensor de pasillo defectuoso es de otro chip y no estaba haciendo nada desde cero.
Sé cuál es el sensor porque en ese chip probé otro sensor de pasillo y funciona

·
Registered
200 Posts
Discussion Starter · #26 ·
please address your problem to slot.it. They have an excellent service.
Hall sensor problem is only with erroneous messages in time registration or pit mode and as far as I know have no influence on the distance control over the car.
I never have a problem with this myself, but my track is not that big , 7 by 4 meters.
Handwriting Rectangle Font Wood Writing

IN THE MAIL, GREETS Henri

·
Premium Member
2,519 Posts
Note, when you visited the Src Eindhoven last Sunday and I used your controller to drive your car...no problems with connectivity.
On the Suzuka track the distance between driver and car in the far way Spoon corner is +10m. If you had problems with the chip and /or antenna...I would have noticed.

With kind regards
Tamar

·
Registered
200 Posts
Discussion Starter · #28 ·
Note, when you visited the Src Eindhoven last Sunday and I used your controller to drive your car...no problems with connectivity.
On the Suzuka track the distance between driver and car in the far way Spoon corner is +10m. If you had problems with the chip and /or antenna...I would have noticed.

With kind regards
Tamar
Thats correct Tamar,
So far I had never had it on my track, but until this week I chipped the sideways Lambo...connection problems and also on src Eindhoven...until you gave the tip, drill a hole in your interior and feed the antenna because of this, problem solved. Thanxx.
my thread on this topic was about hall sensor, by replacing it this was solved, the strange hall sensor messages sent to slot.it for investigation.

·
Registered
200 Posts
Discussion Starter · #35 ·
according to slot.it no defects were observed on the Hall sensor sent, I replaced the hall sensor and everything is fine.
So what this could be, no idea.
Why are you sending 8 chips, what's your problem?
It's easier if you translate spanish to english, then I can understand it more easily.
i would send directly to slot.it . 3 months is ridiculous.

·
Registered
51 Posts
Uso el traductor.
los chips son C y en la aplicación son B2.
un chip dejó de funcionar.
otro chip cuando muevo el control remoto no funciona.
el distribuidor aquí en España (Criccrac)me dijo que tardaría unos 3 meses.
Creo que es demasiado.

21 - 40 of 41 Posts