SlotForum banner
81 - 100 of 133 Posts
Discussion starter · #81 · (Edited)
Przykro mi, ale to wszystko blednie w niebyt, jeśli weźmie się pod uwagę, że dodali ogromną wypukłość z tyłu nadwozia w BRM P57.
Przynajmniej twój samochód miał w przybliżeniu właściwy kształt, David!!
Niewybaczalne.
Andi
Przynajmniej Scalex BRM nie ma okropnych kół zębatych stożkowych, które Policar stosuje w swoich najnowszych modelach, więc tym razem Scalextric przoduje!
 
Przynajmniej Scalex BRM nie ma okropnych kół zębatych stożkowych, które Policar narzuca swoim najnowszym modelom, więc tym razem Scalextric przoduje!
Trudno powiedzieć, że przoduje... Obawiam się, że Scalextric jest po prostu leniwy, nadal używając dużych kół koronowych w swoich samochodach F1. Małe koła zębate, których używają w swoich mikro samochodach, wyglądają na takie, które zrobiłyby robotę. Właściwie tak zbudowali swój oryginalny BRM P57 'FJ' w latach 60. Nie potrzeba wybrzuszenia!

Najnowsze stożki Policar działają u mnie dobrze na moim domowym torze, o ile nie próbuję zmieniać silników.

Mike
 
Nie od Scalextric.

Dostałem zamiennik od Jadlam, który jest lepszy, ale daleki od doskonałości. Ramy okienne są pomalowane w zadowalający sposób i z daleka samochód wygląda dobrze, ale nie przejdzie bliskiej inspekcji. Jest kilka drobnych wad w kalkomaniach, jedno duże zagięcie i mnóstwo małych drobinek kurzu uwięzionych w warstwie bezbarwnej. Gdybym kupił go jako model wystawowy, zwróciłbym go, ale kupiłem go, aby zmodyfikować i ścigać się, więc będę żył z jego wadami.

Z pewnością nie oczekuję, że Hornby lub Simon przyjdą tutaj i dadzą nam coś innego niż to samo stare "traktujemy tę kwestię bardzo poważnie. Załatwimy to". Tak, tak, tak. Słyszałem to wszystko już wcześniej.

Cztery zdjęcia jako dowód moich obserwacji. Tak, to zbliżenia i wady nie są zauważalne, gdy samochód lata po torze, ale nie o to chodzi. I pamiętaj, że to zamiennik i lepiej wykończony niż jego poprzednik.

Dziura w kalkomanii.

View attachment 406221



Zagięcie.

View attachment 406222



Mała dziura w kalkomanii i warstwie bezbarwnej, z której byłby dumny mój dwuletni wnuk.

View attachment 406224



Pył i brud uwięzione w farbie/warstwie bezbarwnej.

View attachment 406230
Gdybym sam to pomalował, zdarłbym to i zaczął od nowa!
 
Discussion starter · #84 ·
Gdybym sam to pomalował, zdarłbym to i zaczął od nowa!
Tak, ale Simon, który twierdzi, że jest "o wiele bardziej wybredny niż wielu z was tutaj" (skąd on to wie?) wyraźnie nie jest tak wybredny jak ty czy ja, więc w końcu mamy to śmiecie na rynku.

To samo stało się z fioletową Cobrą, gdy wykończenie lakieru poszło nie tak. Zamiast zrobić to, co zrobiłaby każda przyzwoita firma i wycofać całą partię ze sprzedaży, wysłali ją i tak do sprzedawców detalicznych, a następnie próbowali to usprawiedliwić, mówiąc, że "niektórzy konsumenci powiedzieli, że podoba im się kolor i wykończenie" i obarczyli klientów obowiązkiem zwrócenia wszystkich samochodów, z których nie byli zadowoleni. Zostało to potraktowane jako problem klientów, a nie Scalextric.

W tym tkwi problem w Scalextric: zadowolenie klienta wydaje się ustępować miejsca etosowi "co możemy zrobić?"


I jeszcze jedna kwestia, jestem również nabywcą tych samochodów. I jestem o wiele bardziej wybredny niż wielu z was tutaj.
Zatem Cobra oczywiście nie wyszła tak, jak my/ja chcieliśmy. Niektórzy konsumenci powiedzieli, że podoba im się kolor i wykończenie, ale rozumiem, że niektórzy nie będą.
Oczywiście, jeśli ktoś ma Cobrę i nie jest zadowolony z wykończenia, skontaktuj się ze swoim sklepem/nami w celu uzyskania zwrotu pieniędzy.
 
Spóźniłem się z tym, ale jestem dość zdezorientowany co do tego, jak model na zdjęciach trafił do konsumenta. Miałem przyjemność jeździć Scaley VL HRT Walkinshaw Commodore mojego kolegi, co do którego obaj zgodziliśmy się, że był oszałamiający i bardzo przyjemny w prowadzeniu i oglądaniu. Zastanawiam się, czy ten pochodził z tej samej fabryki. Coś zdecydowanie umknęło, jeśli chodzi o modele Brocky!
 
Discussion starter · #86 ·
Miałem przyjemność jeździć Scaley VL HRT Walkinshaw Commodore mojego kolegi, co do którego obaj zgodziliśmy się, że był oszałamiający i bardzo przyjemny w prowadzeniu i oglądaniu. Zastanawiam się, czy pochodził z tej samej fabryki.
Do którego Commodore się odnosisz? Do białego/pomarańczowego #10 czy czarnego/białego #16? (Niewiele wiem o historii prawdziwych samochodów.) Planowałem kupić samochód #16 ze względu na jego nadwozie i wyrzucić większość reszty, ale Scorpione1 opisał lakier na swoim jako "katastrofę", więc anulowałem moje zamówienie. Jeśli samochód twojego kolegi to #16, to mogę rozważyć ponowne rozważenie i podjąć ryzyko, że dostanę dobry, ale kupowanie samochodów Scalextric bez oglądania i obchodzenia się z rzeczywistym kupowanym samochodem naprawdę nie powinno być taką loterią.

Image
Image


Witaj,
Obawiam się, że to nie odosobniony problem. Zamówiłem mojego Holdena Commodore Bathurst Winner 1990 z Wielkiej Brytanii. Samochód musiał przejść przez odprawę celną UE, więc trudno byłoby złożyć reklamację. Lakier to katastrofa, czarna farba miała pęcherzyki i łuszczyła się miejscami. Jestem modelarzem, więc naprawiłem to sam. To mój pierwszy samochód "Scalextric Made in Vietnam" i jakość jest naprawdę katastrofalna w porównaniu z produkcją chińską. Nie wiem, czy Scalextric przeniósł całą produkcję do Wietnamu, czy tylko jej część, ale jeśli to się utrzyma, nigdy więcej nie kupię samochodu Scalextric.
 
Do którego Commodore się odnosisz? Do białego/pomarańczowego #10 czy czarno-białego #16? (Niewiele wiem o historii prawdziwych samochodów.) Planowałem kupić samochód #16 ze względu na jego nadwozie i wyrzucić większość reszty, ale Scorpione1 opisał lakier na swoim jako "katastrofę", więc anulowałem zamówienie. Jeśli samochód twojego kumpla to #16, to może rozważę to ponownie i podejmę ryzyko, że dostanę dobry egzemplarz, ale kupowanie samochodów Scalextric bez oglądania i obchodzenia się z rzeczywistym kupowanym samochodem naprawdę nie powinno być taką loterią.

View attachment 406478 View attachment 406479
Cześć kolego,

To był czarno-biały samochód #16, samochód Grice/Percy Holden Racing Team z 1990 roku. Było to kultowe zwycięstwo dla australijskiej marki. Wbrew przeciwnościom i Nissanowi „Godzilla” R32 GTR Skyline. Trzymałem i podziwiałem jeden z nich, który dotarł za pośrednictwem australijskiej dystrybucji, mógł pochodzić ze sklepu ze slotami lub Armchair, nie jestem pewien, który sprzedawca. Ale wywołało to szerokie uśmiechy na naszych twarzach, prowadzenie było realistyczne, gdy zostało trochę zmniejszone. Nie sądzę, żeby mój kumpel w ogóle wymienił opony, ale wyciągnął magnes. Nie widziałem żadnych skaz, byłem pod wrażeniem egzemplarza, który trzymałem.
 
Discussion starter · #88 ·
Czy ktoś wyobraża sobie, że Scalextric w ogóle rozważa zrobienie tego samego, nie mówiąc już o faktycznym zrobieniu tego? Dlatego Slot.it jest tak wysoko ceniony przez tak wielu entuzjastów, a Scalextric nie. Jeden traktuje swoich klientów jako cennych i godnych szacunku, drugi traktuje ich jak idiotów i polega na tym, że tylko nieliczni posuną się do zwracania wadliwych towarów.
 
Pioneer sprzedaje takie samochody jako 'drugi gatunek' i są one dobrą wartością, jeśli nie przeszkadzają Ci niedoskonałe samochody, Scalextric również powinien to zrobić, zamiast psuć swoją reputację, pobierając pełną cenę za samochody wyglądające na używane. @Simon
 
Discussion starter · #90 ·
To krzywdzi Pioneer i NSR. Kupiłem kilka produktów z drugiej ręki każdej z tych marek i zazwyczaj są one lepiej wykończone niż wiele pierwszych produktów Scalextric!
 
Miałem Julesa z Pioneera, który chciał, żebym zwrócił samochód, ponieważ wykończenie koła nie było takie, jak powinno być. Nie było przeznaczone dla królowej półki i byłem zadowolony, że je mam. Ale chęć zapewnienia klientowi perfekcji została zauważona. Jednocześnie (ten sam samochód) brakowało kondensatorów w wiązce przewodów. W ciągu 5 dni nowa, kompletna wiązka przewodów dotarła do mojej skrzynki pocztowej. Nigdy nie byłem niezadowolony z kupowania nowych lub używanych samochodów Pioneer 👍
 
Smutno patrzeć na upadek firmy produkującej samochodziki slotowe. Pamiętam, kiedy Ninco było jedną z najlepszych marek. Potem zaczęli mieć problemy z jakością i popełnili błąd, wprowadzając na rynek zupełnie nową skalę samochodzików slotowych w skali 1/28. Następnie nastąpiły podwyżki cen, które spowodowały utratę sprzedaży wolumenowej, co ostatecznie zatopiło statek. Nie mówię, że firma nie może wrócić po takich błędach, ale generalnie, gdy widzisz duże podwyżki cen marki, to nie jest dobry znak.
 
Ten wątek skłonił mnie do myślenia o samochodach slotowych i o tym, jak producenci samochodów wysuwają się na pierwszy plan, a potem wypadają z mody.
Zawsze wydaje się, że jest jeden lub dwóch producentów, którzy wprowadzają innowacje, gdy liderzy rynku upuszczają piłkę.

Obecnie moimi dwoma ulubionymi producentami są:
- Sideways
Fantastyczny i wciąż rosnący zestaw samochodów Grupy Pięć
Rosnący zestaw samochodów GT
Podwozie zaprojektowane tak, aby można było używać mocowań bocznych i slot-it.

- Scaleauto
Rosnący zestaw ofert hipercar i GT
Nie boi się podjąć walki (np. spór „drogi panie made in china” z NSR.
Innowacyjne wzornictwo podwozia

Przed sideways/scaleauto, moimi ulubionymi były
- NSR
20 lat lub więcej uderzyło w rynek slotów jak błyskawica z moslerem, a następnie bieżące wydania samochodów GT
Przeszedł przez przestój, gdy Giovanni Montiglio odszedł z roli głównego projektanta, ale podniósł się ponownie z corvette c7r, AMG i samochodami formuły 8789.
Wyprzedzony przez thunderslot w klasycznych samochodach GT
Wczesne drażnienie, a następnie długie oczekiwanie na dostawę (np. corvette c8r)
Brak wejścia na rynek non gt z (np.) ofertą hipercar

- slot-IT
Wyszedł na pierwszy plan mniej więcej w tym samym czasie co NSR
Pięknie zaprojektowane zestawy samochodów, takie jak „Grupa C”
Mechanika i skrzynia biegów, które były dużym krokiem naprzód w stosunku do innych producentów w tamtym czasie.
Jednak samochody wcześnie drażnione, a następnie dostarczane bardzo późno, wydają się być obecnym trendem (np. Acura)
Przesadnie skomplikowana skrzynia biegów w gamie policar, która wydaje się pogarszać wraz z ostatnimi zmianami.
Dostawa samochodów, w których konstrukcja jest po prostu zła (np. samochód policar ferrari classic grand prix)!
Zestawy samochodów, które nie są zbalansowane pod względem osiągów. Np. zestaw samochodów turystycznych.
Samochody, które mogą konkurować tylko z innymi samochodami slot-it, przewyższone przez mocniejsze silniki long can w innych markach.

Przed NSR i Slot-IT

-Ninco.
Nie byłem zawodnikiem slotowym w tym okresie
Kiedy zacząłem slotować, uważałem już ninco za przestarzałe, ale w swoich czasach miało świetne podwozia, świetne nadwozia i byliśmy wczesnymi innowatorami w konstrukcji mocowania silnika.
[/TD>

[TD][/TD>

[TD][/TD>

[TD][/TD>

[TD][/TD>
[/TD>

[TD][/TD>

[TD][/TD>

[TD][/TD>

[TD][/TD>
[/TD>

[TD][/TD>

[TD][/TD>

[TD][/TD>

[TD][/TD>
[TD]
[TD]
[TD]
Wymagane koła zębate do modernizacji, aby zastąpić bezsensowne zębniki stożkowe i problematyczne koła zębate czołowe, nieumyślnie pozostawiając otwarte drzwi dla nowej firmy, NSR, która spełniła to wymaganie dotyczące zestawu kół zębatych do modernizacji.

Gdzie więc scalextric pasuje do tych marek?
Przed ninco, prawdopodobnie nawet przed FLY na liście.
Fly mógł być tuż przed ninco.
Smutna, ale prawdziwa.
 
Discussion starter · #95 · (Edited)
Więc gdzie Scalextric pasuje do tych marek?
Nie pasuje. Jedynym powodem, dla którego nadal zajmuje tu tak dużo miejsca i generuje tak silne opinie, jest to, że dla tak wielu z nas, szczególnie w Wielkiej Brytanii, był to pierwszy kontakt z samochodami na sloty. To miłość z dzieciństwa i jesteśmy smutni, widząc, czym się stało.

Moim zdaniem istnieje z trzech powodów: ma bardzo silną i powszechnie rozpoznawalną nazwę, szczególnie w Wielkiej Brytanii; tworzy system torów; sprzedaje zestawy w pudełkach. Ale rośnie konkurencja. Carrera ma tory i zestawy, ale jej tor zajmuje zbyt dużo miejsca w przeciętnym brytyjskim domu. Policar ma tory i zestawy, ale musi wspiąć się na górę, aby stać się tak znanym w Wielkiej Brytanii jak Scalextric. Scaleauto niedawno ogłosiło zestawy torów w pudełkach bez samochodów, więc będę zainteresowany, jak się rozwiną.

Rozsądnie Scalextric wykorzystuje rozpoznawalność swojej marki, ale to wystarczy tylko do pewnego stopnia w czasach zakupów przez Internet, gdzie jest traktowany na równi z innymi konkurencyjnymi markami. Moje dzieci i wnuki nie odnoszą się do tego hobby jako "Scalextric", tak jak ja w dzieciństwie, nazywają to "wyścigami slotowymi". Jeśli moje wnuki zachowają zainteresowanie, gdy dorosną, "Scalextric" nic dla nich nie będzie znaczyć. To nazwy Policar i Carrera przywrócą ich miłe wspomnienia z dzieciństwa, ponieważ na tym torze ścigają się i ich ulubione samochody to te wyprodukowane przez Carrerę.

A tak naprawdę myślę, że jest jeszcze jeden powód, dla którego Scalextric nadal istnieje w świecie entuzjastów; jego inspirujące wybory samochodów wyścigowych, które ktokolwiek odpowiedzialny za wybór samochodu dodaje do swojej oferty każdego roku. Volvo estate, Ford Anglia, Mini, australijskie samochody turystyczne, Super Touring, F1 z lat 60., Cobra i inne. To świetne wybory, których dotyka niewielu innych producentów. To tylko tragedia, że Scalextricowi udaje się zrujnować tak wiele z nich.
 
Jak wspominasz, jak młodsze pokolenia nazywają nasze hobby, straciłem rachubę osób, które mówią 'co to jest?', kiedy mówię im, że ścigam się samochodami na torach, a kiedy mówię 'Scalextric', mówią 'aha, znam ich'.
 
Wystarczy, że zmienią ich markę na "Scalextric Slot Cars" 😉

Potem przetrwają kolejne 70 lat 👍🏼.
 
81 - 100 of 133 Posts