Myślę, że nazwę to wersją 'kieszonkowego'.
Teraz dostępne po skontaktowaniu się z 'DNQ' na tym forum.
Ligier JS17 – późnosezonowa karoseria z kompatybilnym z Policar podwoziem drukowanym w 3D.
Opcjonalne elementy wycięte ze styrenu dla profilu bocznego i płyt końcowych skrzydła, a także ramy mocowania tylnego skrzydła.
Dołączona samoprzylepna folia chromowana dla poszukiwaczy przygód wśród potencjalnych budowniczych.
Naklejki są dostępne u Kevina Oza, aby wyprodukować zwycięską wersję GP Austrii. Naklejki te pozwolą również budowniczemu na wykonanie dowolnych wersji samochodów, które jeździły od Imoli do Las Vegas, przy minimalnym dodatkowym wysiłku.
Zawsze chciałem model slot car Ligier JS17 z 1981 roku, a ściślej mówiąc, wersję samochodu z końca sezonu. To samochód, który wygrał GP Austrii i Kanady w 1981 roku i uczynił z Jacques'a Laffitte'a pretendenta do tytułu do ostatniego wyścigu. Jest model wyprodukowany i zbudowany w tak niesamowitym standardzie przez Kostasa Djingovica z Golden Era Slot cars. Moja początkowa linia w żaden sposób nie ma być uszczypliwością ani krytyką jego produktów. Poważnie kusiło mnie, żeby jeden kupić, ale to nie była wersja, której chciałem. Są zbyt piękne jako RTR, żeby zacząć majstrować, żeby mieć wersję, której chciałem.
Zabrałem się za cięcie i łączenie styrenu i wymyśliłem coś, co uznałem za całkiem przyzwoite i wysłałem to do Simona 'DNQ' Brereton, aby sprawdzić jego wykonalność pod kątem odlewania.
Simon jest niesamowity, ponieważ sprawdził ten 'master' i stwierdził, że byłem o pół milimetra tu i tam i niezbyt symetryczny w niektórych aspektach profilu. Rozważałem rozpoczęcie od nowa.
Następnie nastąpiła pewna zmiana w produkcji tych karoserii samochodów F1, w wyniku której Simon, który był już w pełni w swoim żywiole z modelami zaprojektowanymi w CAD, wysłał mi obrazy modelu narysowanego w CAD. Jego proces polega teraz na drukowaniu w 3D mastera z jego renderów, a następnie odlewaniu z niego. Ostatnio prawdopodobnie widzieliście, jak produktywny się stał, ogłaszając swoje karoserie z żywicy Theodore TR1 z 1978 roku i ATS HS1 z 1978 roku oraz podwozia drukowane w 3D.
Ten Ligier potrzebuje rozstawu osi 87 mm. Simon wyprodukował wtedy dedykowane podwozie dla tego modelu, tak jak ATS i Theodore. Nie mów mu tego, ale dwa z tych podwozi znalazły już swoją drogę pod dwoma innymi karoseriami, które budowałem/dostosowywałem. Ma punkt obrotu prowadnicy tuż przed przednią osią i jest dość długi jak na rozstaw osi slot car F1, ale prowadzi się płynnie i przewidywalnie.
Zanim się zorientowałem, miałem kilka karoserii i zabrałem się za projektowanie naklejek do prototypu, co moim zdaniem było najtrudniejszą częścią procesu modelowania tego samochodu, chociaż Simon może się z tym nie zgodzić! LOL. Ta budowa przebiegała dobrze, dopóki nie spryskałem lakierem bezbarwnym, a potem papier z naklejkami zdecydował się pęcherzyć, wybrzuszać i plamić jak nigdy wcześniej, używając tego samego produktu na innych modelach. Wykonano pewne prace naprawcze i chociaż nie jest to najlepsze wykończenie modelu, jest on ukończony w standardzie, który jest akceptowalny do zamieszczania tutaj.
I chociaż mogłem być inicjatorem czegoś, czego Simon mógł nie wziąć pod uwagę dla swojego asortymentu doskonałych karoserii z żywicy, w żaden sposób nie będę tego uważał za moją pracę. Podchwycił to i pobiegł z tym, za co jestem bardzo wdzięczny. Moim wkładem jest po prostu zaprezentowanie możliwości zbudowania jednej z czterech wersji samochodu z dostarczonymi elementami.
Dołączyłem notatki dotyczące budowy tego prototypu modelu, aby nie zaśmiecać tego jednego posta. Zabiorę ten model, grudki i guzy i wszystko, na imprezę Policar GP na brytyjskim festiwalu slotów, jeśli ktoś chce przyjść i go obejrzeć.
I nie sugeruję, żebyś przyszedł tylko dlatego, że jeden z moich modeli tam jest. Będzie wiele innych modeli, w tym inne modele wyprodukowane przez 'DNQ' i 'Conti Rowland' i miejmy nadzieję, że nowy Williams FW08E, a także kilka niespodzianek. Każdy, kto interesuje się modelami samochodów z tej epoki F1, powinien udać się do strefy Policar i dobrze przyjrzeć się samochodom, które będą wystawiane. Zostaną one zbudowane przez tak wielu luminarzy forum, których posty i konstrukcje prawdopodobnie widzieliście przez lata.
Będą one w większości wystawiane w Conti's Concours Compound obok Gaydon -nie tak- Flats Policar Raceway, na którym tak wiele modeli standardowych i zbudowanych od podstaw pokona zdradzieckie elementy, takie jak Mitcham's Mount, Farrow's FlugPlatz, Underwood's Underpass, Crane's Curves, Pete's Peril, Rowland's Roller, Lawson's Loop i The Prestage Parabolica.
Mam nadzieję, że model Ci się spodoba i mam nadzieję, że się tam zobaczymy!
Teraz dostępne po skontaktowaniu się z 'DNQ' na tym forum.
Ligier JS17 – późnosezonowa karoseria z kompatybilnym z Policar podwoziem drukowanym w 3D.
Opcjonalne elementy wycięte ze styrenu dla profilu bocznego i płyt końcowych skrzydła, a także ramy mocowania tylnego skrzydła.
Dołączona samoprzylepna folia chromowana dla poszukiwaczy przygód wśród potencjalnych budowniczych.
Naklejki są dostępne u Kevina Oza, aby wyprodukować zwycięską wersję GP Austrii. Naklejki te pozwolą również budowniczemu na wykonanie dowolnych wersji samochodów, które jeździły od Imoli do Las Vegas, przy minimalnym dodatkowym wysiłku.
Zawsze chciałem model slot car Ligier JS17 z 1981 roku, a ściślej mówiąc, wersję samochodu z końca sezonu. To samochód, który wygrał GP Austrii i Kanady w 1981 roku i uczynił z Jacques'a Laffitte'a pretendenta do tytułu do ostatniego wyścigu. Jest model wyprodukowany i zbudowany w tak niesamowitym standardzie przez Kostasa Djingovica z Golden Era Slot cars. Moja początkowa linia w żaden sposób nie ma być uszczypliwością ani krytyką jego produktów. Poważnie kusiło mnie, żeby jeden kupić, ale to nie była wersja, której chciałem. Są zbyt piękne jako RTR, żeby zacząć majstrować, żeby mieć wersję, której chciałem.
Zabrałem się za cięcie i łączenie styrenu i wymyśliłem coś, co uznałem za całkiem przyzwoite i wysłałem to do Simona 'DNQ' Brereton, aby sprawdzić jego wykonalność pod kątem odlewania.
Simon jest niesamowity, ponieważ sprawdził ten 'master' i stwierdził, że byłem o pół milimetra tu i tam i niezbyt symetryczny w niektórych aspektach profilu. Rozważałem rozpoczęcie od nowa.
Następnie nastąpiła pewna zmiana w produkcji tych karoserii samochodów F1, w wyniku której Simon, który był już w pełni w swoim żywiole z modelami zaprojektowanymi w CAD, wysłał mi obrazy modelu narysowanego w CAD. Jego proces polega teraz na drukowaniu w 3D mastera z jego renderów, a następnie odlewaniu z niego. Ostatnio prawdopodobnie widzieliście, jak produktywny się stał, ogłaszając swoje karoserie z żywicy Theodore TR1 z 1978 roku i ATS HS1 z 1978 roku oraz podwozia drukowane w 3D.
Ten Ligier potrzebuje rozstawu osi 87 mm. Simon wyprodukował wtedy dedykowane podwozie dla tego modelu, tak jak ATS i Theodore. Nie mów mu tego, ale dwa z tych podwozi znalazły już swoją drogę pod dwoma innymi karoseriami, które budowałem/dostosowywałem. Ma punkt obrotu prowadnicy tuż przed przednią osią i jest dość długi jak na rozstaw osi slot car F1, ale prowadzi się płynnie i przewidywalnie.
Zanim się zorientowałem, miałem kilka karoserii i zabrałem się za projektowanie naklejek do prototypu, co moim zdaniem było najtrudniejszą częścią procesu modelowania tego samochodu, chociaż Simon może się z tym nie zgodzić! LOL. Ta budowa przebiegała dobrze, dopóki nie spryskałem lakierem bezbarwnym, a potem papier z naklejkami zdecydował się pęcherzyć, wybrzuszać i plamić jak nigdy wcześniej, używając tego samego produktu na innych modelach. Wykonano pewne prace naprawcze i chociaż nie jest to najlepsze wykończenie modelu, jest on ukończony w standardzie, który jest akceptowalny do zamieszczania tutaj.
I chociaż mogłem być inicjatorem czegoś, czego Simon mógł nie wziąć pod uwagę dla swojego asortymentu doskonałych karoserii z żywicy, w żaden sposób nie będę tego uważał za moją pracę. Podchwycił to i pobiegł z tym, za co jestem bardzo wdzięczny. Moim wkładem jest po prostu zaprezentowanie możliwości zbudowania jednej z czterech wersji samochodu z dostarczonymi elementami.
Dołączyłem notatki dotyczące budowy tego prototypu modelu, aby nie zaśmiecać tego jednego posta. Zabiorę ten model, grudki i guzy i wszystko, na imprezę Policar GP na brytyjskim festiwalu slotów, jeśli ktoś chce przyjść i go obejrzeć.
I nie sugeruję, żebyś przyszedł tylko dlatego, że jeden z moich modeli tam jest. Będzie wiele innych modeli, w tym inne modele wyprodukowane przez 'DNQ' i 'Conti Rowland' i miejmy nadzieję, że nowy Williams FW08E, a także kilka niespodzianek. Każdy, kto interesuje się modelami samochodów z tej epoki F1, powinien udać się do strefy Policar i dobrze przyjrzeć się samochodom, które będą wystawiane. Zostaną one zbudowane przez tak wielu luminarzy forum, których posty i konstrukcje prawdopodobnie widzieliście przez lata.
Będą one w większości wystawiane w Conti's Concours Compound obok Gaydon -nie tak- Flats Policar Raceway, na którym tak wiele modeli standardowych i zbudowanych od podstaw pokona zdradzieckie elementy, takie jak Mitcham's Mount, Farrow's FlugPlatz, Underwood's Underpass, Crane's Curves, Pete's Peril, Rowland's Roller, Lawson's Loop i The Prestage Parabolica.
Mam nadzieję, że model Ci się spodoba i mam nadzieję, że się tam zobaczymy!